Usługi KOMPUTEROWE dla Biur Rachunkowych

Nowoczesne technologie w biurze rachunkowym

Technologie informatyczne to kluczowe wsparcie dla pracy Biura Rachunkowego. Na rynku dostępne są nowoczesne i sprawdzone systemy, które z powodzeniem ułatwiają pracę doradców podatkowych i biur rachunkowych w Polsce. Są dostosowane do bieżących przepisów prawnych, w tym m.in. do obsługi JPK oraz RODO, a także na tyle elastyczne, by każdy użytkownik mógł dostosować je do swoich specyficznych potrzeb.

Świadomy wybór a następnie wdrożenie, konfiguracja i integracja wszystkich elementów to klucz do sprawnej i bezawaryjnej pracy biura. Nasze wieloletnie doświadczenie, oraz zdobyta i stale poszerzana wiedza gwarantują profesjonalne i rzeczowe wsparcie w procesie podejmowania decyzji o rozbudowie czy modernizacji infrastruktury informatycznej.

Kontakt z nami: biuro@grandifer.pl, tel.: 698 314 570

co możemy zrobić dla Twojego biura?

Sprzęt komputerowy

Instalujemy praktycznie każdy rodzaj sprzętu komputerowego, który występuje w Biurach Rachunkowych. Opieramy się na sprawdzonym sprzęcie o wysokim współczynniku niezawodności. Możemy dostarczyć do Twojego biura min.:

  • Serwery i pamięci masowe;

  • Komputery stacjonarne i laptopy;

  • Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne - także w formie dzierżawy

  • Skanery, monitory, czytniki kodów itp.

Zajmujemy się analizą i doradztwem w zakresie modernizacji posiadanego zaplecza komputerowego a także optymalizacji kosztów związanych z jego użytkowaniem.

Kwalifikowany Podpis Elektroniczny

Jesteśmy partnerem Centrum Certyfikacji EUROCERT

Za naszym pośrednictwem można niemalże od ręki uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny. Biura Rachunkowe wykorzystują to narzędzie miedzy innymi do:

  • Podpisu i wysyłki deklaracji skarbowych (PIT, VAT, CIT)

  • Elektronicznej komunikacji z ZUS za pośrednictwem oprogramowania Płatnik ZUS

  • Wysyłki deklaracji akcyzowych i innych dokumentów do KAS

Używanie podpisu jest bardzo łatwe i intuicyjne. Poza sprzedażą gotowych zestawów świadczymy też usługi instalacji wymaganego oprogramowania i integracji z oprogramowaniem wykorzystywanym przez biura rachunkowe (np. Insert GT, Inset nexo, Płatnik ZUS). Prowadzimy też szkolenia i świadczymy wsparcie podczas bieżącej pracy z podpisem.

Oprogramowanie dla Biur Rachunkowych

Ściśle współpracujemy z wiodącym producentem oprogramowania dla Biur Rachunkowych - firmą InsERT. Z programów tych korzysta blisko 13 tys. biur rachunkowych oraz ponad 350 tys. małych i średnich firm w Polsce. Ich główne cechy to:

  • Wsparcie biur rachunkowych i doradców podatkowych na każdym etapie pracy;

  • Łatwość importu danych z programów używanych przez klientów biur rachunkowych;

  • Zgodność z aktualnym stanem prawnym;

  • Łatwość w obsłudze i wdrożeniu, a także elastyczność i intuicyjność;

Biura Rachunkowe mogą uzyskać u nas atrakcyjne rabaty na programy linii GT i nexo oraz zakupić oprogramowanie w pakietach. Jesteśmy ponadto w stanie wdrożyć dowolny program i świadczyć wsparcie serwisowe np. przy aktualizacjach czy dodawaniu nowych podmiotów.

Systemy dla bezpieczeństwa danych

Bezpieczeństwo danych to bardzo ważny aspekt w pracy każdego przedsiębiorstwa. Z przeprowadzonych badań wynika, że co 4 biuro rachunkowe zetknęło się w przeszłości z utratą kluczowych danych w najbardziej niekorzystnym momencie zbiegającym się z urzędowym terminem sprawozdawczym. Zapewniamy kompleksowe systemy zabezpieczające dane min.:

  • Systemy tworzenia kopii zapasowych;

  • Systemy zabezpieczające dane przed kradzieżą lub szyfrowaniem;

  • Oprogramowanie antywirusowe i przeciwdziałające spyware;

  • Inne niestandardowe zabezpieczenia dostosowane do konkretnych potrzeb.

Płatnik ZUS i podpis elektroniczny

Wspieramy naszych klientów w procesie certyfikacji i wdrażania podpisu elektronicznego wymaganego do wysyłania dokumentów do Urzędów Skarbowych i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pomagamy zintegrować podpis z programem Płatnik i programami księgowymi.

Instalujemy i aktualizujemy oprogramowanie Płatnik ZUS, a także wspieramy w procesie administracji - odzyskania haseł do bazy danych, hasła administratora, eksportu i importu pojedynczego podmiotu.

Systemy do automatycznego wprowadzania danych

Wdrażamy nowoczesne rozwiązania, które pozwalają zautomatyzować proces wprowadzania danych z dokumentów klientów. Wykorzystują one różnorodne metody pozyskiwania danych. Przykładowo są to:

  • systemy pobierania i konwersji danych z systemów księgowych klientów biura rachunkowego takich jak Comarch CDN, enova365, Faktor, Kamsoft, Raks, Rejnet, Symfonia, Wapro MAG, WF-Mag, itp.

  • Systemy pobierania danych poprzez skanowanie dokumentów, rozpoznawanie ich treści i importowanie do systemów księgowych np.: Rewizor, Subiekt, Symfonia, Comarch, FAKT, enova.

KT Konwerter

Aplikacja KT Konwerter Księgowy pozwala na przekształcenie plików z danymi faktur pochodzącymi z różnych programów fakturujących do formatu akceptowanego przez najpopularniejsze programy księgowe. Pozwala to biurom księgowym zaoszczędzić czas zużywany na najbardziej czasochłonne czynności, czyli na wprowadzanie danych.

Program zmienia format pliku wejściowego pochodzącego z systemu fakturującego na format zgodny z wybranym oprogramowaniem księgowym. Podczas tej operacji nie ingeruje w wartości liczbowe dokumentu.

Konwerter obsługuje 48 formatów wejściowych i 15 wyjściowych. Liczba ta stale wzrasta.